KLÁVESKA.cz

Zprávy ze serveru 'MediaGuru.cz'MediaGuru.cz


Zobraz nejnovější zprávy ze všech serverů
Výběr kategorií:
Blogy a osobní stránky
Bydlení
Cestování
Doprava a dopravní prostředky
Finance a bankovnictví
Instituce a úřady
Kultura
Obchod
Počítače a komunikace
Průmysl, zemědělství
Služby
Sport
Věda a výzkum
Vzdělávání
Zábava, koníčky
Zdraví, děti, rodičovství
Zpravodajství, informace
Životní prostředí, příroda

Jazykový filtr:
česky   anglicky
polsky   slovensky


Hledání:
text:

server MediaGuru.cz
Warning: Undefined variable $akt_strona in /www/hosting/klaveska.cz/www/index.php on line 208

Warning: Undefined variable $akt_stranka in /www/hosting/klaveska.cz/www/inc/listovani.php on line 9

Warning: Undefined variable $akt_stranka in /www/hosting/klaveska.cz/www/inc/listovani.php on line 23

Warning: Undefined variable $akt_stranka in /www/hosting/klaveska.cz/www/inc/listovani.php on line 39
Listování: předcházející  | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 [ 20 ]  21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 další
Zadání odpovídá celkem 127 stránek, zobrazit první nebo poslední stránku.
Warning: Undefined variable $akt_stranka in /www/hosting/klaveska.cz/www/inc/listovani.php on line 205

09.10.2025 09:21

Start Naked Attraction přinesl TV Óčko nadprůměrný podíl


[https://www.mediaguru.cz/clanky/2025/10/start-naked-attraction-prinesl-tv-ocko-nadprumerny-podil/]
Televize Óčko zahájila ve středu večer vysílání tuzemské edice seznamovací reality show Naked Attraction.



09.10.2025 09:21

Nové měření značek propojuje marketingové a finanční ukazatele


[https://www.mediaguru.cz/clanky/2025/10/nove-mereni-znacek-propojuje-marketingove-a-financni-ukazatele/]
Mary Kyriakidi z výzkumné agentury Kantar vysvětluje v rozhovoru koncept nově pojatého měření značek, který přináší denní, AI asistovaná data a proměňuje marketing ve strategické rozhodovací aktivum.

09.10.2025 09:21

Data v PR jsou klíčem ke strategické komunikaci


[https://www.mediaguru.cz/clanky/2025/10/data-v-pr-jsou-klicem-ke-strategicke-komunikaci/]
Data v PR komunikaci by se měla systematicky využívat už při samotném plánování a neomezovat se jen na statistiku mediálních výstupů, píše Veronika Hlobilová z FleishmanHillard.

09.10.2025 07:42

Zločin na dobré cestě udržuje pozici středečního vítěze


[https://www.mediaguru.cz/clanky/2025/10/zlocin-na-dobre-ceste-udrzuje-pozici-stredecniho-viteze/]
Zločin na dobré cestě zůstává s odstupem nejsledovanějším pořadem středečního večera po 20:00 ve všech diváckých skupinách. Dvojkou je seriál Kamarádi, u mladších Hell´s Kitchen Česko.

09.10.2025 07:42

Data v PR nejsou jen reporting. Jsou klíčem ke strategické komunikaci


[https://www.mediaguru.cz/clanky/2025/10/data-v-pr-nejsou-jen-reporting-jsou-klicem-ke-strategicke-komunikaci/]
Data v PR komunikaci by se měla systematicky využívat už při samotném plánování a neomezovat se jen na statistiku mediálních výstupů, píše Veronika Hlobilová z FleishmanHillard.

09.10.2025 07:42

Fortuna kampaní Fandíme stejně podporuje pacienty s ALS


[https://www.mediaguru.cz/clanky/2025/10/fortuna-kampani-fandime-stejne-podporuje-pacienty-s-als/]
Fortuna a spolek ALSA uvedly kampaň „Fandíme stejně“ na podporu pacientů s ALS.

09.10.2025 07:42

Lékaři bez hranic ukazují v kampani „cenzurovanou realitu“


[https://www.mediaguru.cz/clanky/2025/10/lekari-bez-hranic-ukazuji-v-kampani-cenzurovanou-realitu/]
Příběhy, které by neměly zůstat skryté, představují prostřednictvím kampaně Lékaři bez hranic. 

08.10.2025 17:35

Designblok vybízí letos k odvaze, nabídne hry i relaxaci


[https://www.mediaguru.cz/clanky/2025/10/designblok-vybizi-letos-k-odvaze-nabidne-hry-i-relaxaci/]
Letošním tématem Designbloku je odvaha. Vystavující z řad zadavatelů nabídnou relaxační a kreativní zóny, modulární skleník či pumptrack.

08.10.2025 17:35

Strategické komunikaci chybí v Česku hlubší datová analýza


[https://www.mediaguru.cz/clanky/2025/10/strategicke-komunikaci-chybi-v-cesku-hlubsi-datova-analyza/]
České PR týmy stále spoléhají hlavně na počet mediálních výstupů, hloubkovou datovou analýzu ale zanedbávají, vyplynulo z výzkumu FleishmanHillard. Agentura proto založila oddělení Data & Intelligence pro strategickou práci s daty.

08.10.2025 15:28

Renault aktivací v Manifesto Market uvádí nový R4


[https://www.mediaguru.cz/clanky/2025/10/renault-aktivaci-v-manifesto-market-uvadi-novy-r4/]
OMD Czech a Manifesto Market spouštějí netradiční spolupráci pro značku Renault. Inovovaný model R4 oživí pražský Anděl.





© 2025 - PERPETUM web design