KLÁVESKA.cz

Zprávy ze serveru 'Marketingové noviny'Marketingové noviny


Zobraz nejnovější zprávy ze všech serverů
Výběr kategorií:
Blogy a osobní stránky
Bydlení
Cestování
Doprava a dopravní prostředky
Finance a bankovnictví
Instituce a úřady
Kultura
Obchod
Počítače a komunikace
Průmysl, zemědělství
Služby
Sport
Věda a výzkum
Vzdělávání
Zábava, koníčky
Zdraví, děti, rodičovství
Zpravodajství, informace
Životní prostředí, příroda

Jazykový filtr:
česky   anglicky
polsky   slovensky


Hledání:
text:

server Marketingové noviny
Warning: Undefined variable $akt_strona in /www/hosting/klaveska.cz/www/index.php on line 208

Warning: Undefined variable $akt_stranka in /www/hosting/klaveska.cz/www/inc/listovani.php on line 9

Warning: Undefined variable $akt_stranka in /www/hosting/klaveska.cz/www/inc/listovani.php on line 23

Warning: Undefined variable $akt_stranka in /www/hosting/klaveska.cz/www/inc/listovani.php on line 39
Listování: předcházející  | 1 | 2 | 3 | 4 [ 5 ]  6 | 7 | 8 | 9 další
Warning: Undefined variable $akt_stranka in /www/hosting/klaveska.cz/www/inc/listovani.php on line 205

15.12.2024 22:28

Kofolí prasátko je zpět


[http://www.marketingovenoviny.cz/kofoli-prasatko-je-zpet/]
Na legendární vánoční reklamu od Kofoly čeká u televizních obrazovek snad každý Čech. Oblíbený divočák, co má „velký zahnutý zuby nahoru”, se stal doslova symbolem příchozích Vánoc. Kofola v letošní kampani představí nejen svou limitovanou edici, která vznikla spojením tradičních českých firem, ale i nové vánoční poselství. Kofola se dlouhodobě snaží posilovat vztahy mezi lidmi. […]



15.12.2024 22:28

Vyhrajte s Vodafonem vstupenky na blížící se esportové mistrovství v Brně


[http://www.marketingovenoviny.cz/vyhrajte-s-vodafonem-vstupenky-na-blizici-se-esportove-mistrovstvi-v-brne/]
Společnost Vodafone je partnerem největší esportové akce v České republice – herního festivalu MČR, který se uskuteční na Výstavišti v Brně ve dnech 22. až 24. listopadu. Očekává se přitom návštěva 25 tisíc fanoušků. Ve spolupráci s agenturou PLAYzone Vodafone spolupořádá i soutěž o premium lístky na tuto výjimečnou akci. Herní festival MČR je největší […]

15.12.2024 22:28

Nová věrnostní kampaň Albert nabízí nádobí Tefal a stavebnice Lego


[http://www.marketingovenoviny.cz/nova-vernostni-kampan-albert-nabizi-nadobi-tefal-a-stavebnice-lego/]
Albert přináší podzimní věrnostní kampaň plnou exkluzivních odměn. Do 31. prosince 2024 mohou zákazníci sbírat body, za které získají výrazné slevy na produkty oblíbených značek Tefal a Lego. Body lze sbírat jak fyzicky, tak v aplikaci Můj Albert. „Poslední měsíce roku a předvánoční období jsou tradičně spojovány s rodinnými návštěvami a přípravou slavnostního občerstvení. Proto jsme […]

15.12.2024 22:28

SEGMENT: školní a kancelářské potřeby v období BACK TO SCHOOL


[http://www.marketingovenoviny.cz/segment-skolni-a-kancelarske-potreby-v-obdobi-back-to-school/]
Seriál krátkých zpráv Ad Intel News z monitoringu reklamy výzkumné agentury Nielsen doplňuje žebříček TOP 5 značek v segmentu ŠKOLNÍ A KANCELÁŘSKÉ POTŘEBY z minulého měsíce. Zaměřili jsme se na období Back to school, tedy měsíce srpen-září v porovnání minulých dvou let, tedy 2023 vs. 2024. Hodnoty odpovídají ceníkovým cenám inzerce. „Pořadí TOP 5 značek […]

15.12.2024 22:28

Burger King ve spolupráci s českými agenturami spouští rozsáhlou kampaň na nový Whopper


[http://www.marketingovenoviny.cz/burger-king-ve-spolupraci-s-ceskymi-agenturami-spousti-rozsahlou-kampan-na-novy-whopper/]
Burger King slaví své 70. výročí a představuje novou, zdokonalenou verzi svého nejznámějšího burgeru, Whopperu. Při té příležitosti startuje multikanálovou kampaň, kombinující reklamní audio a video spoty, OOH, komunikaci na sociálních sítích a PR včetně zapojení influencerů. Nové receptury se dočkal Whopper nejen v Česku, ale i na ostatních světových trzích. Každý z trhů přitom […]

15.12.2024 22:28

Home Credit představuje Homie a spouští novou televizní kampaň


[http://www.marketingovenoviny.cz/home-credit-predstavuje-homie-a-spousti-novou-televizni-kampan/]
Společnost Home Credit spustila svou novou podzimní televizní kampaň, která zároveň uvádí nový dlouhodobý komunikační koncept s názvem „S tím si nedělej hlavu“. Kampaň bude nasazena v České republice i na Slovensku V Česku budou spoty vysílány na kanálech Nova Group, Prima Group a Atmedia, na Slovensku pak na stanicích Markíza Group. Za novým komunikačním […]

15.12.2024 22:28

DATART spouští nový kreativní koncept


[http://www.marketingovenoviny.cz/datart-spousti-novy-kreativni-koncept/]
DATART představuje nový komunikační koncept, který posouvá vnímání značky směrem k hlubšímu propojení se zákazníky. Ve spolupráci s agenturou Havas se značka vydává cestou, která více reflektuje každodenní zážitky a potřeby spotřebitelů Nový přístup se odklání od dřívějších futuristických vizí a zaměřuje se na reálný život, čímž DATART potvrzuje svou roli spolehlivého partnera pro každého, […]

15.12.2024 22:28

Reklama v segmentu školních a kancelářských potřeb


[http://www.marketingovenoviny.cz/reklama-v-segmentu-skolnich-a-kancelarskych-potreb-2/]
Monitoring reklamy Ad Intel výzkumné agentury Nielsen představuje tento měsíc žebříček TOP 5 značek v segmentu ŠKOLNÍ POTŘEBY ve sledovaném období srpen 2023 – srpen 2024. V porovnání s loňským rokem celkově ubylo investic a do „první pětky“ se dostala značka Centropen Celkové pořadí na prvních třech místech zůstává stejné jako loni. Hodnoty odpovídají ceníkovým […]

15.12.2024 22:28

Jak online rezervační systémy zvyšují zákaznickou spokojenost?


[http://www.marketingovenoviny.cz/jak-online-rezervacni-systemy-zvysuji-zakaznickou-spokojenost/]
(-pr-) Zákazníci se při výběru služeb stále více orientují nejen podle prezentace podniku, ale i na základě flexibility potenciálních rezervací a možností online správy. Online rezervační systémy proto představují ideální nástroj pro zefektivnění vašich interních procesů, ale také zajišťují vyšší zákaznickou spokojenost a s tím spojené udržení loajality. Proč je právě tento nástroj vhodný pro […]

15.12.2024 22:28

Lidl spouští novou kampaň, kterou podporuje české zemědělce


[http://www.marketingovenoviny.cz/lidl-spousti-novou-kampan-kterou-podporuje-ceske-zemedelce/]
Společnost Lidl spouští novou kampaň „Přímo od našich dodavatelů“, která klade důraz na podporu českých zemědělců, propagaci čerstvých potravin a transparentnost jejich původu. Cílem je zákazníkům ukázat, že Lidl nabízí kvalitní produkty za dostupné ceny, přičemž se zaměřuje na místní zdroje. Kampaň představí například jahody z farmy Předměřická nebo česnek od společnosti Česnek GARLIC. Tváří […]





© 2025 - PERPETUM web design