KLÁVESKA.cz

Zprávy ze serveru 'Marketingové noviny'Marketingové noviny


Zobraz nejnovější zprávy ze všech serverů
Výběr kategorií:
Blogy a osobní stránky
Bydlení
Cestování
Doprava a dopravní prostředky
Finance a bankovnictví
Instituce a úřady
Kultura
Obchod
Počítače a komunikace
Průmysl, zemědělství
Služby
Sport
Věda a výzkum
Vzdělávání
Zábava, koníčky
Zdraví, děti, rodičovství
Zpravodajství, informace
Životní prostředí, příroda

Jazykový filtr:
česky   anglicky
polsky   slovensky


Hledání:
text:

server Marketingové noviny
Warning: Undefined variable $akt_strona in /www/hosting/klaveska.cz/www/index.php on line 208

Warning: Undefined variable $akt_stranka in /www/hosting/klaveska.cz/www/inc/listovani.php on line 9

Warning: Undefined variable $akt_stranka in /www/hosting/klaveska.cz/www/inc/listovani.php on line 23

Warning: Undefined variable $akt_stranka in /www/hosting/klaveska.cz/www/inc/listovani.php on line 39
Listování: předcházející  | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 [ 9 ]
Warning: Undefined variable $akt_stranka in /www/hosting/klaveska.cz/www/inc/listovani.php on line 205

15.12.2024 22:28

PUMA spouští velkou brandovou kampaň s cílem posílit svou pozici v oblasti sportu


[http://www.marketingovenoviny.cz/puma-spousti-velkou-brandovou-kampan-s-cilem-posilit-svou-pozici-v-oblasti-sportu/]
PUMA spouští po deseti letech svou první celosvětovou kampaň „FOREVER. FASTER – See the game like we do“, která si klade za cíl posílit pozici Pumy jako nejrychlejší sportovní značky na světě. Kampaň akcentuje jedinečné spojení značky s rychlostí a vyzývá všechny, profesionální i příležitostné sportovce, aby vnímali hru tak, jako ji vnímá PUMA „Každý […]



15.12.2024 22:28

Globus zařazuje do prodeje novou privátní značku s převážně českým zbožím


[http://www.marketingovenoviny.cz/globus-zarazuje-do-prodeje-novou-privatni-znacku-s-prevazne-ceskym-zbozim/]
Nabídnout zákazníkům kvalitní zboží za výhodnou cenu. To je záměr Globusu, který aktuálně posiluje sortiment privátních značek o řadu Váš výběr. Sortiment s tímto názvem se promítne do nabídky potravinového i nepotravinového zboží, ale nemá roli náhradníka za stávající dodavatelské produkty Globus doplňuje řadou Váš výběr své portfolio čtyř nepotravinových a deseti potravinových privátních značek. […]

15.12.2024 22:28

V nové kampani České spořitelny se objeví malá dívka, poník i Jenovéfa


[http://www.marketingovenoviny.cz/v-nove-kampani-ceske-sporitelny-se-objevi-mala-divka-ponik-i-jenovefa/]
Česká spořitelna pokračuje v komunikačním konceptu #silnější a v nové kampani na půjčky zdůrazňuje fakt, že půjčky by měly být za férové ceny a bez poplatků, tak aby nenarušovaly finanční zdraví klientů. V TV spotu se znovu objeví populární herečka Jenovéfa Boková v roli samotné České spořitelny „Pro naše klienty máme jasný vzkaz – až […]

15.12.2024 22:28

Matadoři nejznámějších ekologických projektů v ČR zakládají vlastní PR agenturu


[http://www.marketingovenoviny.cz/matadori-nejznamejsich-ekologickych-projektu-v-cr-zakladaji-vlastni-pr-agenturu/]
PR agentura, která nese název EnviWeb navazuje na více než dvacetiletou historii stejnojmenného informačního online serveru, přinášející aktuality ze světa ekologie a ochrany životního prostředí. Nastavení komunikační strategie v rámci posouzení záměru procesem EIA, prezentace zavedení nové technologie do výroby podléhající změně integrovaného povolení nebo vysvětlení životní cyklu výrobku. Ani taková zadání nejsou ničím výjimečným […]

15.12.2024 22:28

T-Mobile představuje nový směr marketingové komunikace


[http://www.marketingovenoviny.cz/t-mobile-predstavuje-novy-smer-marketingove-komunikace/]
Spojení, sounáležitost, společně strávený čas, ale i pomoc potřebným. T-Mobile představuje nový rámec své marketingové strategie: staví především na chvílích strávených ve společnosti těch nejbližších, na kterých nejvíc záleží – propojování rodin, přátel i komunit, v rámci nichž rádi sdílíme své hodnoty, aktivity i koníčky. Nový přístup marketingové komunikace se opírá o interní i zákaznické průzkumy a […]

15.12.2024 22:28

Becherovka v nové kampani uvádí nový produkt Becherovka Orange & Ginger


[http://www.marketingovenoviny.cz/becherovka-v-nove-kampani-uvadi-novy-produkt-becherovka-orange-ginger/]
Becherovka uvádí na trh nový produkt Becherovka Orange & Ginger a v kampani hrají hlavní roli použité ingredience. Likér z řady Fruits & Herbs se inspiruje kouzlem tradičních bylinných tónů Becherovky a vytváří neodolatelnou kombinaci osvěžující chuti šťavnatého pomeranče s jemným nádechem zázvoru To reflektuje i reklamní spot, jehož zhlédnutí má evokovat touhu novinku ochutnat. […]

15.12.2024 22:28

Decathlon vstupuje do nové etapy a mění vizuální identitu


[http://www.marketingovenoviny.cz/decathlon-vstupuje-do-nove-etapy-a-meni-vizualni-identitu/]
Společnost Decathlon mění svou vizuální identitu a představuje nové poslání: Move People Through the Wonders of Sport. Na základě toho přijímá ambiciózní strategii založenou na inovacích, digitalizaci, udržitelnosti a diverzitě. Nová vizuální identita zahrnuje mimo jiné nové logo. V Česku se veškeré změny budou implementovat postupně. S nový designem a emocemi se však mohou čeští zákazníci setkat […]

15.12.2024 22:28

Slavný herec Michele Morrone v nové reklamě pro HELL Energy znovu dobývá svět


[http://www.marketingovenoviny.cz/slavny-herec-michele-morrone-v-nove-reklame-pro-hell-energy-znovu-dobyva-svet/]
Známý producent energetických nápojů, společnost HELL Energy, rozjíždí novou reklamní kampaň, postavenou na charismatickém Michelu Morronem, modelovi, zpěvákovi a herci, který se mezinárodně proslavil rolí ve žhavé filmové sérii „365 dní“ Klikatá cesta Michela Morroneho od jeho skromných začátků v severní Itálii až ke světové slávě je inspirativním příběhem, který se HELL Energy snaží předat […]





© 2025 - PERPETUM web design